Hallituksen järjestäytymiskokous

Juha Sauvola HailuodonPerussuomalaistenvarapuheenjohtajaksiHailuodon Perussuomalaiset ry:n hallituksen järjestäytymiskokous valitsi paikallisyhdistyksen toimihenkilöt.

Varapuheenjohtajaksi valittiin varavaltuutettu Juha Sauvola ja sihteeri-rahastonhoitajana jatkaa Leena Rantapirkola.

Hallituksen kokouksessa puheenjohtajana toimi yhdistyksen puheenjohtaja Kaarlo Rantapirkola. Tilaisuudessa vieraili myös Perussuomalaisten järjestösihteeri Joukamo Kortesalmi, joka selvitteli läsnäolijoille puolueen vaalivalmisteluja. Kokouksessa päätettiin osallistua PS-teltalla myös tulevan kesän Hailuodon Siikamarkkinoille. Hallituksen kokous hyväksyi yhdistykseen uusia jäseniä.

Hailuodon Perussuomalaiset ry:n hallituksen järjestäytymiskokouksen osanottajia kuvassa vasemmalta: paikallisyhdistyksen sihteeri Leena Rantapirkola ja puheenjohtaja Kaarlo Rantapirkola, PS-järjestösihteeri Joukamo Kortesalmi, varavaltuutettu, paikallisyhdistyksen varapuheenjohtaja Juha Sauvola, hallituksen jäsen Juha Keränen ja kunnanvaltuutettu Taru Henttu.

Kirjoitettu 15.11.2013